U Srbiji započeta kampanja #NeOdričemSe

Izvor: N1 Srbija
Foto: Da se zna! / Twitter

Drugi dan za redom u beogradskoj štampi je izašao oglas u kojem se jedna majka ne odriče svoje djece, suprotno običaju u Srbiji da se članovi porodica odriču jedni drugih preko novina. Oglas je dio kampanje #neodricemse, koju je pokrenula organizacija “Da se zna!”.

“Ja, Gordana Perunović Fijat, ne odričem se svoje dece ni po koju cenu i ni zbog kog razloga, odobravam svaku njihovu odluku koga će voleti i želim im da život provedu kako najbolje znaju”, piše u oglasu koji je danas objavljen u Večernjim novostima.

Tekst je uokviren duginim bojama, kao i oglas koji je, dan prije, u subotu, izašao u dnevnom listu Danas u rubrici “Mali oglasi”, a u kojm piše: “Ja, Jelica Živković, izjavljujem da se ni po koju cenu neću odreći svoje ćerke, samo zato što je odlučila da ne krije svoj život sa onom koju voli.”

Iza oglasa stoji marketinška agencija McCann Beograd, koja sprovodi kampanju #NeOdričemSe sa organizacijom “Da se zna!”.

“Zato što znamo koliko je prihvaćenost važna, zajedno sa prijateljima iz organizacije ‘Da se zna’ napravili smo male oglase o ljubavi, uz podršku roditelja koji ne prave razliku u odnosu na to koga njihova djeca vole”, saopštila je agencija McCann na Twitteru.

Organizacija “Da se zna” bilježi slučajeve fizičkog i verbalnog nasilja nad pripadnicima LGBT populacije. Organizacija je osnovana 2016. godine sa ciljem da se napadi na LGBT+ osobe evidentiraju i procesuiraju u skladu sa zakonom, kao i da se LGBT+ zajednica osnaži i podstakne da prijavljuje ove slučajeve.

Komentari

komentara