Studija koju su proveli Proctor & Gamble i GLAAD otkrila je da će veća zastupljenost LGBTIQ osoba u oglasima i drugim medijskim sadržajima potaknuti njihovo veće prihvaćanje.
Istraživanje o stavovima potrošača prema LGBTIQ osobama nazvano Izvještaj o uključivanju LGBTIQ osoba u oglašavanje i medije, temeljilo se na podacima ankete u kojoj je učestvovalo preko 2.000 odraslih neLGBTIQ osoba u SAD-u novembru i decembru 2019. godine.
Prihvaćanje LGBTIQ osoba temelji se na upoznavanju
Studija je otkrila da se više od dvije trećine ili 68 posto ispitanika_ca koji nisu LGBTIQ osjećaju bolje podupirući brandove koji u svoje oglase uključuju LGBTIQ osobe.
Marc Pritchard, glavni direktor robne marke P&G, rekao je: “Kada imate veću vidljivost LGBTIQ osoba, povećavate prihvaćanje.”
“U ljudskoj je prirodi da upoznavanje može dovesti do većeg stupnja prihvaćanja”, rekao je Pritchard.
NeLGBTQ osobe koje su u reklamnim kampanjama viđale LGBTIQ osobe, ugodnije su se osjećale na pomisao da se LGBTIQ obitelj doseli u njihovo susjedstvo u usporedbi s onima koji u posljednje vrijeme nisu vidjeli slične oglase ili filmove.
“Ljudi smatraju da im je gledanje LGBTIQ osoba u oglasima pomoglo da shvate i obrazuju se oko LGBTIQ tema, što povećava prihvaćanje”, izjavila je predsjednica i izvršna direktorica GLAAD-a Sarah Kate Ellis.
Ako se sadržaj radi „pravilno“, s LGBTIQ osobama ispred i iza kamere, to ima i „pozitivan utjecaj na marku“, rekao je Ellis.
Inkluzivnost dovodi do bolje prepoznatljivosti branda
Većina ispitanika_ca također vjeruje da su firme koje uključuju LGBTIQ osobe u svoje reklame društveno odgovornije, odnose se prema svojim zaposlenicima_cama s poštovanjem i posvećene su proizvodnji za sve kupce.
Naime, 86 posto ispitanika_ca kaže da takvi oglasi pokazuju da firma podržava LGBTIQ prava, a 85 posto njih reklo je da je firma posvećena svim vrstama publike.
Dalje, 82 posto ispitanika_ca reklo je da to odražava vrijednost firme da prihvati sve vrste različitosti. I na kraju, 80 posto njih reklo je da firma šalje poruku o važnosti prepoznavanja LGBTIQ osoba.
Pritchard je rekao da je to zbog toga što reklame pokazuju da brendovi ”vide i razumiju ljude, a to stvara veći stupanj povjerenja.”
Naveo je za primjer oglas brenda za brijanje Gillette objavljenog prošle godine, na kojem je prikazano kako otac uči svog trans sina kako se brije.
“Brijanje je vrlo važan ritual, ritual prelaska. Dakle, ima smisla da Gillette pokaže transrodnog muškarca koji će se prvi put brijati sa svojim ocem”, rekao je Pritchard.
Izvor: Lesbian news