Izvor i foto: Crol.hr
Ove godine su LGBT teme punom snagom ušle u područje američke srednjostrujaške reklamne industrije, a obilježile su ih teme obiteljskih vrijednosti i transrodnost.
Kreativci marketinške industrije svojim su reklamama prihvatili LGBT teme čak i prije odluke Vrhovnog suda o bračnoj jednakosti diljem SAD-a i javne objave Caitlin Jenner o njezinoj transrodnosti, piše Ad Age, te izdvajaju 10 najboljih reklama.
Tiffany and Co. “Will You”
Reklama za Tiffany & Co. prva je reklama za nakit u kojoj se pojavio gej par, a kampanja pod nazivom “Will you?” kojom se promovira zaručničko prstenje objavljena je još u siječnju, mjesecima prije povijesne odluke Vrhovnog suda.
Campbell: “Your Father”
Ovim reklamnim spotom, koji kombinira Star Wars maniju s trenucima stvarnog života istospolnog para pravi je primjer kako kreativci koriste LGBT teme kako bi ažurirali imidž svog brenda.
Lexus: #lexusinsideout
Proizvođač automobila je sponzorirao webserijal u kojemu četiri LGBT osobe govore o svojim iskustvima “izlaska iz ormara” za magazin Out i njihov event “Out 100”.
Wells Fargo: “Learning Sign Language”
Ovaj dirljivi reklamni spot prikazuje dvije žene koje uče znakovni jezik kako bi mogle komunicirati sa kćerkom koju posvajaju i još je jedan primjer za obiteljske vrijednosti koje su kao tema prevladavale u ovogodišnjim LGBT reklamama.
Clean and Clear: “Jazz Jennings #seetherealme”
U reklamnom spotu brenda za njegu kože glavna uloga je pripala Jazz Jennings, transrodnoj tinejdžerki koja priča o svom “coming outu” i njezinoj borbi da se uklopi u društvo, bude prihvaćena i pronađe sreću.
Doritos: “Rainbow Chips”
Među najboljih 10 reklama ove godine svoje je mjesto našla i limitirana serija Dorito čipsa u duginim bojama koji se distribuirao tijekom Pridea u Dallasu ovog rujna.
Nordstrom: “The Homecoming”
Robne kuće su se zdušno obraćale LGBT zajednici ove godine, poput ove reklame za Nordstrom koja prikazuje muškarca koji se vraća kući svom partneru i psu, upravo za blagdane.
Absolut: #loveislove
Za ovogodišnji mjesec Pridea u SAD-u poznati brend votke snimio je za potrebe reklamne kampanje priču o prosidbi između Paige i Amande na plaži na kojoj su se upoznale. I ova reklama pokazuje kako prevladavaju teme o vezama, ljubavi i obitelji.
Equinox: #PoweredByPride
Lanac fitnes klubova Equinox je također tijekom mjeseca Pridea sponzorirao izradu murala u Williamsburgu u Brooklynu, koji prikazuje dva muškarca koji se ljube. Također su poticali dijeljenje fotografije na društvenim mrežama uz haštag #PoweredByPride te su za svaku takvu objavu donirali jedan dolar u dobrotvorne svrhe.
Macy's: “I do”
I ovaj američki lanac robnih kuća u reklamnoj kampanji za odjel darova i vjenčanja promovirao je istospolni par i poslao poruku kako su sve obitelji jednake, čime postižu i dugoročni pozitivni efekt za vlastiti brend.