Medijske kampanje za promicanje prava LGBT osoba su najvidljiviji javni događaji u LGBT zajednici, osim Povorki ponosa. Ciljevi medijskih kampanja su smanjenje stigmatizacije prema LGBT osobama, te promicanje ravnopravnosti LGBT osoba. Poruke medijskih kampanja se mogu prenositi putem različitih medija: plakata, fotografija, video i audio uradaka. Učesnici_e medijskih kampanja, su osim samih LGBT osoba, često i slavne ličnosti. Na taj način se šira javnost upoznaje sa problemima LGBT osoba i ima priliku razbiti usvojene predrasude prema LGBT zajednici. Predrasude koje postoje uglavnom zbog nevidljivosti LGBT osoba u javnom prostoru, koje zbog straha od neprihvaćanja kriju svoj identitet, te tako većina straight ljudi nema priliku da face to face upozna i prihvati LGBT osobe. Također, zbog izoliranosti mnoge se LGBT osobe osjećaju usamljeno i nemaju podršku u svojoj okolini, te je još jedan od ciljeva medijskih kampanja, pokazati im da nisu sami_e.
Najnovija medijska kampanja koja se širi online zajednicom je No Soy Tu Chiste ili I’m Not a Joke (“Nisam šala”). Ta kampanja širi svijest o LGBT zajednici kroz umjetnost i dizajn, a osmislio je Daniel Arzola povodom nedavnih napada na seksualno različitu zajednicu u Venecueli. Za početak cilj joj je da se proširi online zajednicom. Oni_e koji_e žele aktivno učestvovati u kampanji mogu to učiniti preko twittera koristeći hashtagove #NãoSouUmaPiada #NoSoyTuChiste #ImNotaJoke ili lajkajući stranicu na Facebook-u i sherajući postere kako bi podržali_e kampanju.
Pogledajte više medijskih kampanja na slijedećim linkovima:
Amerika: No H8, It gets better
Bosna i Hercegovina: Neka ljubi tko god koga hoće
Hrvatska: Dosta homofobije
Srbija: Okuraži se
Više slika iz kampanje I'm not a joke pogledajte na nosoytuchiste.tumblr.com
Piše Jadranka Ćuzulan