Najboljih 10 reklama godine s LGBT tematikom

31. 12. 2015

ekvinoksIzvor i foto: Crol.hr

Ove godine su LGBT teme punom snagom ušle u područje američke srednjostrujaške reklamne industrije, a obilježile su ih teme obiteljskih vrijednosti i transrodnost.

Kreativci marketinške industrije svojim su reklamama prihvatili LGBT teme čak i prije odluke Vrhovnog suda o bračnoj jednakosti diljem SAD-a i javne objave Caitlin Jenner o njezinoj transrodnosti, piše Ad Age, te izdvajaju 10 najboljih reklama.

 

Tiffany and Co. “Will You”

tiffaniReklama za Tiffany & Co. prva je reklama za nakit u kojoj se pojavio gej par, a kampanja pod nazivom “Will you?” kojom se promovira zaručničko prstenje objavljena je još u siječnju, mjesecima prije povijesne odluke Vrhovnog suda.

 

 

Campbell: “Your Father”

Ovim reklamnim spotom, koji kombinira Star Wars maniju s trenucima stvarnog života istospolnog para pravi je primjer kako kreativci koriste LGBT teme kako bi ažurirali imidž svog brenda.

Lexus: #lexusinsideout

Proizvođač automobila je sponzorirao webserijal u kojemu četiri LGBT osobe govore o svojim iskustvima “izlaska iz ormara” za magazin Out i njihov event “Out 100”.

Wells Fargo: “Learning Sign Language”

Ovaj dirljivi reklamni spot prikazuje dvije žene koje uče znakovni jezik kako bi mogle komunicirati sa kćerkom koju posvajaju i još je jedan primjer za obiteljske vrijednosti koje su kao tema prevladavale u ovogodišnjim LGBT reklamama.

Clean and Clear: “Jazz Jennings #seetherealme”

U reklamnom spotu brenda za njegu kože glavna uloga je pripala Jazz Jennings, transrodnoj tinejdžerki koja priča o svom “coming outu” i njezinoj borbi da se uklopi u društvo, bude prihvaćena i pronađe sreću.


Doritos: “Rainbow Chips”

Doritos_RainbowMeđu najboljih 10 reklama ove godine svoje je mjesto našla i limitirana serija Dorito čipsa u duginim bojama koji se distribuirao tijekom Pridea u Dallasu ovog rujna.

 

 

 

 

Nordstrom: “The Homecoming”

Robne kuće su se zdušno obraćale LGBT zajednici ove godine, poput ove reklame za Nordstrom koja prikazuje muškarca koji se vraća kući svom partneru i psu, upravo za blagdane.

Absolut: #loveislove

Za ovogodišnji mjesec Pridea u SAD-u poznati brend votke snimio je za potrebe reklamne kampanje priču o prosidbi između Paige i Amande na plaži na kojoj su se upoznale. I ova reklama pokazuje kako prevladavaju teme o vezama, ljubavi i obitelji.

Equinox: #PoweredByPride

Lanac fitnes klubova Equinox je također tijekom mjeseca Pridea sponzorirao izradu murala u Williamsburgu u Brooklynu, koji prikazuje dva muškarca koji se ljube. Također su poticali dijeljenje fotografije na društvenim mrežama uz haštag #PoweredByPride te su za svaku takvu objavu donirali jedan dolar u dobrotvorne svrhe.

Macy's: “I do”

MaciI ovaj američki lanac robnih kuća u reklamnoj kampanji za odjel darova i vjenčanja promovirao je istospolni par i poslao poruku kako su sve obitelji jednake, čime postižu i dugoročni pozitivni efekt za vlastiti brend.

Komentari

komentara

Mapa organizacijaMapa organizacija, institucija, centara i drugih ustanova u Bosni i Hercegovini koje pružaju adekvatnu potporu, pružaju usluge i/ili su senzibilizirane za rad sa LGBTI osobama

Kontaktirajte nas!